Trendyol kasım kampanyaları periyodunda yurt dışından 250 milyon ziyaret alırken, 10 ülkede de en çok indirilen uygulama oldu.
Şirketten yapılan açıklamaya nazaran, Trendyol, “Süper Alışveriş Günleri” ve “Efsane Günler” kasım kampanyalarını Türkiye ile birlikte, Azerbaycan, Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Katar, Kuveyt, Bahreyn, Umman, Almanya, Avusturya, Romanya, Yunanistan, Macaristan, Çekya ve Slovakya’da tıpkı anda yürüttü.
Bu kapsamda kasım kampanyalarıyla oluşan e-ticaret ve mikro ihracat hacmiyle Trendyol satıcılarının işlerini Türkiye’nin yanı sıra yurt dışı pazarlarda da büyütmesini sağladı. Trendyol ayrıyeten kampanya müddeti boyunca pazarlama ve lojistikten, avantajlı finansman erişimine pek çok dayanağı de iş ortaklarına sundu.
Kasım kampanyası sırasında 25 milyon günlük etkin kullanıcı sayısına ulaşan Trendyol’un, kampanya müddetince e-ihracat yapan satıcı sayısı 90 bine ulaştı. Trendyol kasımda 250 milyon sefer yurt dışı ziyareti aldı.
Türkiye’den en çok alışveriş yapılan vilayetler Bursa, Antalya ve Kocaeli olurken yurt dışı pazarlarda ise en yüksek talep Bakü, Riyad ve Bükreş’ten geldi. Kampanya müddetince Trendyol üzerinden 120 milyon eser satıldı.
Trendyol uygulaması kasım kampanyaları boyunca da 10 ülkede en çok indirilen aplikasyon olarak öne çıkarken, üç büyük ilin dışında en fazla e-ihracat yapan vilayetler ise Kocaeli, Bursa ve Kayseri oldu.
En fazla talebi moda kategorisinden eserler görürken, Körfez’de tencere, Doğu Avrupa’da ve Azerbaycan’da mesken dokumasıyla konut içi düzenleyiciler en çok tercih edilen eserler olarak sıralandı. Saklama kapları da bu periyotta öne çıkarak, yurt dışı pazarlarda en çok talep gören eserler ortasında yer aldı.