Bu yıl 42’ncisi düzenlenen ve 1000’den fazla markanın katıldığı Milletlerarası İstanbul Anne Bebek Çocuk Eserleri Fuarı (CBME Türkiye ) başladı.
CBME Türkiye‘den yapılan açıklamaya nazaran, 30 yılı aşkın müddettir kesiminde Orta Doğu, Balkanlar, Kuzey Afrika, Rusya ve Bağımsız Devletler Topluluğunun (BDT) en kıymetli tedarik adresi olan fuar, İstanbul Fuar Merkezi’nde kapılarını açtı.
Bu yıl 1000’den fazla markanın katıldığı ve 120’nin üzerinde ülkeden on binlerce ziyaretçinin ağırlanacağı fuar, anne, bebek ve çocuk eserleri sanayisinin en yeni ve trend dizaynlarına mesken sahipliği yapıyor.
CBME Türkiye 2024’te “bebek çocuk taşıma ve güvenlik araç gereçleri”, “bebek bakımı ve beslenmesi”, “yeni doğan ve bebek giyim”, “çocuk ve genç giyim”, “abiye giyim”, “pijama, çorap, çamaşır ve aksesuar” ile “mobilya ve mesken dokuması ürünleri” kategorilerinde binlerce eser bir ortada sergileniyor.
Bebek bakımı ve beslenmesine yönelik inovatif yeniliklerin de dikkati çektiği fuar, genişleyen seminer programıyla da öne çıkıyor.
Kadın girişimcileri desteklemek ismine bu yıl hayata geçirilen Women in Charge projesi kapsamında, daldaki bayanların sesi olmak ismine, fuarda özel bir alan oluşturuldu. Bu alanın fuar müddetince hem iştirakçi olarak yer alan bayan teşebbüsçüler hem de bayan ziyaretçiler ortasında yeni işbirliklerine yer hazırlaması amaçlanıyor.
Üreticilere ihracatın ve dijital pazarlamanın ince noktaları paylaşılacak
CBME Türkiye 2024’ün konferans programı kapsamında fuarın birinci günü anne, bebek ve çocuk eserleri kesiminde Afrika kıtasına ihracat fırsatları semineri gerçekleştirildi. Gün içerisinde Türk üreticilere Uzak Doğu pazarındaki ticaret fırsatları da anlatıldı.
Yarın gerçekleştirilecek ve dal profesyonellerine ilham olan WGSN Trend Seminerleri’nde uzmanlar, 2025 bebek ve çocuk giysisini etkileyen makro faktörler ile renk, desen, kumaş, giysi ve aksesuar eserleri hakkında ipuçlarını paylaşacak.
13 Aralık’ta fuar kapsamında düzenlenen “e-Ticaret & e-İhracat Günü”nde ise alanının uzman isimleri, anne, bebek ve çocuk eserleri bölümündeki firma temsilcilerine dijital pazarlama ve çevrim içi satışın püf noktalarını anlatacak. Fuar, 14 Aralık’ta sona erecek.
Açıklamada mevzuya ait değerlendirmeleri yer alan Fuar Yöneticisi Hatice Dinçer, aktifliğe bu yıl pek çok yeni firmanın katıldığını belirterek, “Bu firmalar, dünyanın farklı coğrafyalarından değerli satın almacılar ile bir ortaya gelme fırsatını birinci kere CBME Türkiye’de bulacak ve değerli ticari kazanımlar elde edecek.” tabirlerini kullandı.